вторник, 17 ноември 2009 г.

Музата ме посети...

След последната седмица на четене (по 70 страници на ден, за да успея да изчета един учебник) отидох на изпит... Бях супер притеснена, защото материята си я бива :) - Политики на ЕС (да ме пита човек защо го уча това чудо)... В съботата отидох на изпит и се оказа, че не само съм била научила, ами изкарах две шестици:) най-хубавото обаче беше, че си поговорих с преподавателя - доцент от БАН... много обичам такива хора, които са доказали себе си, имат си мнение по всички въпроси, но не го налагат, а споделят... хубаво беше. Та... като се прибрах бях като развързана - веднага започна"Ах, тези гъски" - задното парче определено ме притесняваше и го разпарчетосах, за да мога да го направя на ново. Получи се еййто този "Ах, тези гъски v.II" (сянката е от скромния ми корем)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails