събота, 25 декември 2010 г.

Хубави подаръци:)

Извинете ме за дългото мълчание в блога... То определено не е, защото съм мързелувала - точно обратното:) Много, много се вдъхнових от две дружки, които си направиха интернет магазин за прекрасни неща... хубавата новина е, че освен прекрасни неща те предлагат и невероятно бърза доставка, което ги прави без конкуренция за тези като мен, които все забравят някой около празниците:) Та... за тях ших последните няколко седмици, а и продължавам:)
Ето сайта им: http://www.hubavipodaraci.com/
а ето и няколко от моите скорошни произведения:)



Това е един килт, който заплашваше да се превърне в УФО:) термин, който научих от прекрасната Лилия Илкова - така се наричат килтовете, които са ушити, но не довършени:) Е, аз много мразя незавършени работи (ще си го напомня когато се сетя за единият ми останал изпит до завършване на магистратурата) и... завърших килта:)))
За другият ще ви разкажа, когато се наканя да опиша преживяванията си след първият пачуърк курс, който водихме с Теа... очаквайте скоро:)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails