неделя, 11 декември 2011 г.

On the road again:)

Даааа...
След като миналата събота доказахме, че законите на физиката не действат за Teaket Quilt Shop и успяхме да присъстваме на четири места едновременно е време... (освен да благодаря на дружките, които ни помогнаха да го направим) да предизвикаме базарите отново:)
Миналата седмица късметът ми отново се намеси и провали плановете ми за спокойни предколедни подготовки... След като си уших шиенето за тази коледа, се оказа, че... има още какво да се направи. Получихме възможност да участваме в Базар на занаятите... Много съм щастлива и въодушевена и наистина се надявам да има смисъл:)Нямам търпение да се срещна с другите крафстващи участници... Ще се състои на ъгъла на Христо Ботев и ул. 20ти април. Там има едно симпатично ресторанче - Целувката... всеки ден от 11 до 19ч ще можем да се видим там:)
За мен това участие отвори и доста нови врати и допринесе за убеждението ми, че очакването на Коледа е един наистина специален период... в който наистина стават чудеса:)
Много се надявам и с вас да е така и да се наслаждавате на уюта, да сте украсили домовете си и да печете трескаво вкусни меденки:)



Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails