събота, 10 март 2012 г.

Блогът ми се премести:)

Бях писала такова обявление преди време, но се оказа, че някои от най-верните ми читатели са го пропуснали, затова... за да съм сигурна, че няма да си изгубим дирите пиша пак:)
Както знаете от тази година настъпиха сериозни промени в професионалното ми поприще. Вече съм Dvergen Artz
Това си е моята марка, САМО за нея работя, нея популяризирам, под нея се подписвам. Хората, които харесват мен и това, което правя каня да харесат и страницата на Дверген във фб.
Понеже поддържам няколко онлайн приложения - включително и места, където се качват снимки и пр. не ми е възможно да пиша достатъчно редовно навсякъде. Пък и няма смисъл да копирам един и същи текст на няколко места едновременно, затова реших постовете, които пиша тук да преместя на уеб страницата на Дверген, за да мога да постигна и тази си мечта - да си имам собствена страница, където да си разпределям нещата както намеря за добре:)Разбира се, ако ви е по-удобно да ме следите и тук, то... гаранция, че ще се постарая по-важните неща да копирам и тук:)
На страницата тепърва й предстоят много положителни промени... Аз и така си я харесвам, но... винаги може да стане по-юзър френдли:) Все още не откривам мястото, където да активирам и коментарите под постовете, но това е временно:)
Освен нея имам също и онлайн магазинче, което реших да е отделно от страницата (поне за сега)и което също можете да посещавате за вдъхновение:)
На него пък му предстои доста сериозно напълване:)
Бих искала още веднъж да ви кажа колко се радвам, че ви познавам, благодаря ви, че ме четете и очаквайте изненадки:)
Прекрасни слънчеви почивни дни ви желая:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails