понеделник, 26 октомври 2009 г.

Още една изповед не касаеща кръпките, а пелените...

Отново се извинявам на хората, които намират в блога ми полезни неща за кръпкоманията, но... отново ми се случиха романтични случки свързани с бременността и... ми дойде музата да си ги напиша...
Просто... както споменах и преди в момента се опитвам да завърша - за целта полагам огромни усилия да се държа в страни от машината... лошото е, че това води не до по-качественото ми подготвяне за изпитите, а... до оставянето на цяло малко състояние в ebay за пачуърк джаджи... (за да не съм съвсем безполезна с този пост на куилтърите мога само да спомена НЕ наддавайте за нарязани парченца плат... доставката им излиза 3 пъти повече и човек се набутва доста неусетно:()
Свързано е както споменах с една моя отдавнъшна цел. Още с Евата бях започнала да изпробвам пелени за многократна употреба. Естествено първите ми подбуди бяха "икономически". За съжаление тогава (като че ли е било преди камара години, а говоря всъщност за 2007) на нашият пазар предлагаха само Bambino Mio - пелени, които не ви съветвам да ползвате, освен ако не сте мноооого решен, че искате точно тези... въпреки, че не бяха много "юзър френдли" някак им хванах цаката - дори бях успяла да си ушия подложки, защото се опитваха да пробутат на горките потребители тензухени кърпи за по 30лв... което и сега си е бая. Както и да е... Ева отдавна отказа пампите, но още тогава знаех, че "второто" ще е с пеленки за многократна употреба (НЕ Бамбино Мио по възможност) и не съм спирала да чета и разучавам марки. Вече подбудите ми далеч не са само икономически - така де, аз мъкна пазарски торби, научих и мъж ми да мъкне пазарски торби вместо пликчета (не че пак не събираме доста найлонови), но... да хвърляме нещо, което ще стои дъъъълго след нас да се разлага... да спонсорираме онези, дето искат да сложат на прекрасното бебешко дупенце петролен продукт, който освен всичко друго е намазан и с куп химикали, за да не пропуска, да "мирише хубаво" и незнам си още какво. След което пък да харча още повече пари, за кремове, които да замажа върху поразиите, които химикалите са направили върху моето дете. Мога още дъъъъълго да пиша "за" и "против", подготвям се от години :), но няма смисъл... това не е лекция "купете си пелени"...
тааааа... след като нагло опипах всички видове - а те са доста повече отколкото бяха преди се спрях на марката Mother Ease. Като никога проучих местния пазар и естествено се отчаях от цените. Ако го давах по-икономично можеше да успея да си изплатя инвестицията след година. Не, че ако не бях открила и други варианти нямаше да дам парите пак за пелени за многократна употреба, но... отново се обърнах към ибейчо:)
Още преди два месеца се опитах да се набутам с един комплект от една американка (която почти не говореше английски) - купих си пелените й, но те така и не пристигнаха, та... след дълги обяснения ми върнаха парите... фалстарт... както с повечето неща, в които вкарвам мисъл, подготовка и плануване...
Преди няколко дни ми хрумна пак да потърся подходящи предложения - да разнообразя линийките и шаблоните, които разглеждах.
И открих... Комплектът... съдържа много повече, от колкото бих могла дори да си помисля да си позволя да си купя от тук - личеше си, че майката, която го продава го беше ползвала с желание и грижа, защото има всичко - дори чанта за събиране на мокрите пеленки когато сме навън. Цената беше умопомрачително ниска - 20 паунда (за сравнение само едни гащички струват 24лв., а ти трябват поне 10бр.) Естествено, не се изпращаха до Бг, но мацката беше страшно отзивчива и след като се опита да ме откаже като ми каза със съжаление, че пощенските разходи ще са доста повече от комплекта включи и държавицата ни в наддаването:)
И се почна едно ми ти чакане, едно ми ти суетене около компа... За мъничко да ги изпусна - стигнаха до 43 паунда... това беше максимума, който си бях определила... а комплекта наистина си заслужаваше...
в последните десет минути от чуденето и чакането да свърши търга дори отидох навън с мъж ми да пуши... преди да се върна да видя какво става го попитах "До колко ми разрешаваш да кача" отговорът беше "47". Никога не съм грешала, когато съм го слушала и... въпреки, че вече не бях сигурна дали трябва (все пак му хвърлих прекалено много емоции и мислене, а това за мен е кофти) написах 47.
50, 40, 30, 20, 10, 9,8,7,6,5,4,3,2,1... спечелихме:)
егати емоцията... в момента се чувствам много богата и... най-голямата хазартаджийка на света:)
Обещавам повече да не правя така...
Но пък държа да се изфукам със съдържанието на комплекта:
14 MOTHEREASE ONE SIZE NAPPIES
3 TERRY SQUARES
5 SNAP IN BOOSTER PADS
5 SNAP IN ' STAY DRY' BOOSTER PADS
10 WASHABLE FLEECE LINERS
1 SMALL RIKKI WRAP ( VELCRO FASTENING)
4 SMALL AIR-FLOW WRAPS (POPPER FASTENING)
1 MEDIUM RIKKI WRAP
4 MEDIUM AIR-FLOW WRAPS
BAMBINO MIO WET NAPPY BAG.

2 коментара:

  1. Такава находка би развълнувала всекиго :). През 2007 беше също толкова трудно да се намепят и обикновени гащички за новородени, така че разбирам еуфорията ти.
    Всъщност аз и преди съм писала, че ценя също толкова и другите ти публикации. Пишеш за всичко с такава страст, че няма начин да не накараш човек да се усмихне :).

    ОтговорИзтриване
  2. Да... затова все си притеснявам и работодателите, защото като се заема с нещо не мога да не вкарам емоции и страст, а това понякога резултира в реееев и става сложно...
    Иначе писането си ми е слабост... барбар с норвежката женска литература от 70те:)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails