четвъртък, 2 септември 2010 г.

Любиииимият ми бартер!

Това е едно от нещата, които съм правила с най-огромно удоволствие:


Защо ли?
Заради цветовете? - не
Заради уникално яката комбинация на диня с кексче :))) - не
Заради белите мравки на ципа (мравките са на пари)? - не
Заради якия начин, по който се получи чантата? - не
Заради това, че се утрои, защото собственичката й има две п'инцеси, които също искаха? - не
Заради това, че бъдещата й собственичка е ПИИИЧ (историята ми с нея е дълга и прекрасна) - почти да:)))

Чантата се оказа бартер за ейто това прекрасно нещо:



Много, много съм щастлива. За тази татуировка важи максимата "от слон - пеперуда"... Така де, отидох за мъъъничък слон, а се върнах с голяяяяма пипилуда...
Благодаря, Петенце (и Евгени :Р)
Ето и как са описали в уебкафе единствените хора, на които ние с мъж ми бихме поверили кожите си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails