вторник, 9 ноември 2010 г.

Многофункционален Адвент календар



Тази година бях решила твърдо да направя на Ева адвент календар... не, че съм католик, но имам много, много топли спомени от този трепет с който децата в Норвегия чакаха последните 24 дни преди коледа и се радваха на мъничките неща. Преди време Бу беше направила такъв календар - много ме изкефи идеята и се зарекох следващата година и аз да се разпиша (когато вече и Ева разбира повече). Миналата година не успях, поради едни... лежащи причини. Тази, обаче... дори започнах да събирам ролките от тоалетна хартия - нашите, а и когато се притесних, че до 1ви декември няма да успеем да съберем 24 мобилизирах и приятелите:)))) Да, но идеята да изхарча толкова много хартия, която всеки ден да се къса пред очите ми неупотребена (поне по 2-3 пъти) нещо започна да ме глозга... Тогава се сетих, че мога да шия и понакълцах парчоците... и... така... но, за да стане съвсем мое си произведение трябваше да е още по-практично. На мен човек може да ми продаде и най-голямата глупост, стига да ме убеди, че е многофункционална, та така се стигна и до моят многофункционален адвент календар... Прекрасното му е, че може да се вържат и 24те торбички на едно място и детето да си избира по една всеки ден. Могат и да се разпръснат из къщата и да си намира по една всеки ден (като накрая ще останат най-трудните за намиране):))) Още по-хубавото е, че когато приключи коледната истерия просто ги сгъвате и прибирате с коледната украса - не заемат никакво място и догодина няма да се налага отново да правите или мислите друг адвент календар:) а още, още по-хубавото е, че ако ви харесват торбичките толкова, че не ви се прибират може да напъхате лавандулка в тях и да ги метнете в гардероба, за да гонят молците или да сложите други аромати и да ги използвате вместо гадните изкуствени ароматизатори за въздух...
Ох... Кети доволен:)

П.С.Готова съм и за поръчки ако и вие не можете да устоите на мултифункционалното ми творение:))))

3 коментара:

  1. Бравооо! Идеята е страхотна, а торбичките изглеждат толкова весели и празнични. Сърбят ме ръцете да видя какво има вътре:)

    ОтговорИзтриване
  2. ми... тези специално ще те разочароват - пълни са с вата, но по коледа ще се напълнят с "разходки в парка", "скачане на трамплин", "правене на сладки", бонбни и всякакви такива...

    ОтговорИзтриване
  3. Е, то тогава е важното!:) Искам и аз сладки и парк пъъък. Питай Ева дали ще ме вземе някой път:)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails