понеделник, 14 февруари 2011 г.

ТекСтилно Парти v2


Автор на трапунтото от снимката е Емилия Голева.

Ако цък-нете на заглавието ще бъдете насочени към албумчето със снимки във фейсбук от текстилното ни парти на 9ти февруари. Трапунто рожденият ден на Катрин мина много забавно и дори с конферентна връзка с Ида от Германия. Наистина се надявам да успеем с тези конферентни връзки, защото така ще можем да включваме и момичетата от другите градове и ще е супер:) Иначе... що се отнася до Трапунто техниката - аз определено харесвам много тази на Карен МакТавиш, чието двд започнахме, но така и не догледахме. Има и класически начин, който показа Лили - зашиват се два плата с форми на избран мотив, долният внимателно се прорязва и се напъхва ватата, след което се зашива. Има и друга техника, която демонстрира Емилия Голева и която също изглежда страхотно. Оказа се, че знам вече 5 начина за направа на трапунто... Май са достатъчни за отделен курс:))))
Иначе ахкахме и охкахме по красотите, които ни донесе Лилия Илкова - тя се готви усърдно за конкурса в Сент Мари Омин (извинявам се ако не съм написала правилно името, но... всичко френско ми е чуждо) през септември. Не зная за нея, но аз се вълнувам за участието й още от сега:)

Иначе...много, ама много се забавлявах на партито... Съответно ще е супер ако мога и да благодаря на присъстващите и... да обявя датата на следващото - 9ти март, часът - пак 10.30, но мястото вече ще е Пиротска 16. Какво ви очаква там е все още изненада (е, поне за някои, де...) А темата е апликации - не зная за вас, но аз се сещам поне 6 начина за правене на апликации, от които съм си избрала един и него осъвършенствам. Ще е супер да донесете ваши неща с предпочитаният от вас начин за апликиране:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails