понеделник, 5 септември 2011 г.

Венче


Нали знаете тези неща, които уж съвсем леко забелязвате с ъгъла на окото си. Мислите, че поне тази налудничава идея бързо ще ви мине, но преди да се усетите седите и... правите венчета...
Нещо такова се случи с този ми проект... и това е едно от нещата, които първото ще остане вкъщи, защото много ми харесва:)))
Голям купон... вдъхновено от вчерашната неделно-странна вечер... Евче вдигна температура - ей така от нищото... някакъв много зъл вирус върлува... и докато тя спинкаше, а аз кръжах, за да следя да не я вдигне повече отколкото мога да си позволя да търпя преди да дам сироп се захванах да шия сърчица:)
Междувременно... получих изненада по мейла:))) Дамата от Белгия, която преди (оказа се година - кога отлетя това време!!!!) купи първият ушит от мен Бухльо куилт си купи и феите... Бухльовците бяха за най-малкото й момиченце, набор на Ивче, а феите са за най-голямата й щерка:)))) по средата има един младеж, който най-вероятно ще получи подарък жаба или слон или.... ще видим:)
Страшно емоционален ми беше този момент... имам си завръщащ се клиент - и то един от първите... няма по-голямо признание от това... бих го сравнила единствено с това как Ева си играе с играчките, които правя или й подаряват Белфи и Теа:) В същото време температурата на Ева се нормализира - малко по-високо от нормалното, но... все пак надолу... и така вдъхновено къщата ни се сдоби със сърчица... скоро и магазина ще си има:)





А сега стискайте палци... това е последната седмица преди застъпването ми в длъжност като продавач-консултант:))) в магазина...
Списъкът на нещата, които трябва да свърша в скромните 3 работни дни е лист и половина, че и има наглостта да се удължава... луда работа:)

2 коментара:

  1. Ще се справиш,миличка,ще се справиш-та ти си такава фурия!!!!За Евче разбрах вече,че е по-добре,все така да е!А венецът е от онези неща,които и аз като теб съм мярнала и му се точа,ама явно още не му е дошло времето.....Твоят е много,много мил!!!Целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова "Прости", а толкова топлина излъчват като цяло, както са се хванали на този танц!
    Кои Феи заминаха за Белгия - голямото пано, което беше в магазинчето ли? Ако е така, мъчно ми е! Радвам се за твоята клиентка и нека с всички е така! Таня

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails