неделя, 6 ноември 2011 г.

Фарове, обиколници и коледни работилници:)

Хм... разхвърлях разни снимки, защото трябваше да изпратя няколко на двата обиколника, които окупираха последните ми няколко дни (освен още няколко други неща, които ги окупираха, де:)) и установих колко мнооооого се е насъбрало несподелено в блога. Направо не мога да повярвам...

Ето това не съм публикувала... то е на етап капитониране... то е първото нещо, което шия с нашите си платове от магазина... Изумена съм колко голяма е разликата между това, с което работим тук и... истинските платове за пачуърк - сами се режат, сами се шият... и става тоооолкова красиво!



Що се отнася до обиколниците... Лилави котки и сини меченца... Невероятно удоволствие за апликиране и невероятен кошмар за вкарване в дунапренени рамки... Тържествено обещавам повече никога, ама никога да не правя триметрови дунапренени обиколници! Но пък през цялото време си представях как ще им се радват мъниците и това определено компенсира дунапрененият кошмар:) Много скоро към тях ще ушия и две прекрасни шалтенца, за да направим комплекта... Много научих покрай тези обиколници и съм супер горда със себе си... Тук е мястото да благодаря на приятелите си, защото това, че повярвах на предното изречение дължа на тяхната подкрепа... Благодаря ви, че ми върнахте увереността и не позволихте да падна духом след случките съвсем по "понеделнишки"...




Наред с Вещерските неща отворих широко и вратата, за да влезе Коледният дух и... творя ли творя коледнотийки. Тази година определено коледата ще се празнува поне два месеца в нашият дом, а пък и в магазина:) Не е чудно, че учителката на Ева ми разказа, че тя от месец всичко, което нарисува е "за дядо Коледа" или пък едноименния бива изобразяван често в творчеството й:)


Всичко започна от една поръчка на коледна пола за елха, която получихме... покрай нея извадих платчетата кътани и събирани със такова старание и желание, докупих си от магазина и допълнително парченца и... се започна джингъл белс:)

Втората стъпка към приветстването на коледа настъпи тази събота, когато започнаха коледните работилнички в магазина... За мен това беше сбъдната мечта... Да, няма да се уморя да го казвам:) Разкошно беше! Най-сетне успях да наредя масите така, че да са оптимално поставени и на хората да им е най-удобно и бях изключително изненадана от крайният резултат... Надявам се наистина да са се забавлявали, защото аз определено го направих:))) Благодаря на участниците и преподавателката за уникаааалното настроение и красотите, които излязоха от ръцете ви!
Ех, как бързам... преди работилницата за големи имаше работилница за малки:))) Пак чорапчета и снежковци правихме:) Единственото, което не предвидих е, че моето собствено дете не е свикнало да ме вижда в не "мамо, мамо, мамоооооо..." среда и си искаше своето, та... за да участва в работилничките и другите пъти ще предприема мерки:)
И така... леко по леко... идва коледааааа:) Нямам търпение до другата събота, когато ще правим венчета - с малките малки венчета, с големите - големи:)







1 коментар:

  1. Ох,и тук да кажа-големи прекраснотийки!!!!И най-много ме впечатлиха обиколниците-чудни!Ама и другите нещенца са толкова заредени,че не знам къде да гледам по напред.....А кукленското юрганче-толкова е вълшебно,с тази паяжина направо ме омагьоса!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails