вторник, 10 януари 2012 г.

Начало (втора част)

Сега като чета поста си "Начало" се чудя... дали пък подсъзнателно не съм знаела какво ме чака, че да го озаглавя така...
Както и да е:) Новината от миналият четвъртък е, че вече не съм част от Тийкет. По някакви странни стечения на обстоятелствата така се случи:) Желая на Теа много, много успехи, защото е прекрасен човек и съм сигурна, че идеите й ще направят света по-добро място за живеене и творене.
Големият страх от неизвестността и безсънни нощи за мен като че ли започват вече да отминават и отново влизам в "работен режим":) отново напълних листовете от тефтера с "ту ду"-та и пренастроих мечтите и плановете... Дори разкроих Бухльо куилт номер 9:)))), който ще пътува за Канада (вместо мен:)))) винаги съм искала да отида там да видя колко пък толкова била най-социалната държава...)
Другата дата, която предстои е 4 Февруари, когато смятам да сертифицирам моженето си да шия пачуърк:) Да стискате палци, ей!
Междувременно получих една камара предложения, които... все още обмислям... Смятам този път да го направя както трябва - полека, бавно, славно и... на стабилна основа:)
Много е вълнуващо. И вече мога чистосърдечно да си се зарадвам на новото начало... дечковците също се радват, защото сега вместо да гоня вятърни мелници си играем, бием се с възглавници, подреждаме си къщата на куклите, обличаме ги, женим ги... Вчера за мой най-голям ужасТ се наложи да бракосъчетая четири пластмасови пилета, които щерка ми пое след венчавката и ги натисна да се целуват... та така...
Честита нова година, честито ново начало...
Желая ви радост, любов и успехи, нови мечти, сбъднати стари и разбира се най-вече здраве!

За пачкосващите ми читатели... много скоро - до края на седмицата вече и двата ми сайта ще са пуснати:
Dvergen Artz - The Patchwork Bakery - където ще се постарая да си имаме хуууубав форум, в който да си събираме и пазим ноу-хау на български, много, много уроци и разни други изненадки...
Dvergen - онлайн магазинът ми за пачуърк, който в началото няма да е съвсем магазин де:)

Скоро и Петенцето от Artcore Tattoo ще е готова с новото ми лого със старата машина... Така де, няма начало без Петенцето, нали знаете... Нямам търпение и умииииирам от любопитство:)

Ето основата:) - добрата стара Жучка...




И така... Исках най-сърдечно да благодаря на всички, които харесаха (и ще харесат) Dvergen Artz във фейсбук - това значи супер много за мен, защото е адски трудно да съградиш нещо съвсем от нулата... Благодаря на всички, които ми писахте... Благодаря ви!

2 коментара:

  1. Аз пък ти благодаря за този чудесен пост!
    Направо бях в стаята ,когато се биехте с възглавниците!Обаче пилетата......те ме разбиха!!!!!Струва ми се ,че малко си се "набъркала" в нещата на природата,но пък се усмихнах тооооолкова искрено и широко!
    Нацелувай и гушни малките си принцеси от мен,а на теб-честито ново начало и достатъчен успех,за да се чувстваш щастлива и удовлетворена!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох добре си си ти - с порастналите... а на мен ми се свива сърчицето при всеки признак на замомяване:) Макар че май по-скоро е обратното, щото моите без мен още никъде не мърдат и колкото и да замомяват... цензурата е тотална:)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails