четвъртък, 5 януари 2012 г.

Начало...

Не знам дали сте забелязали, но заглавната страница на блога ми се казва 50 неща. Оставих това заглавие, защото то някак оцеля във времето, в което аз преживях толкова много ъпс и даунс... За тези, с които се познаваме от по-скоро той е заглавие на един мой много стар и вдъхновен пост, писан когато всичко беше доста по-простичко:)
Е, понеже инсомнията ми по една стара традиция отказва да ме пусне и тази нощ взех, че го препрочетох... и ми стана едно такова миличко. И в духа на спираловидното израстване (за което отново четох в друг пост) явно отново е дошло време да благодаря... този път ще го направя наистина за цял месец и... на отделна тетрадка:) а какво по-хубаво начало от четвъртък...

My candle burns at both ends It will not last the night;
But ah, my foes, and oh, my friends -
It gives a lovely light.

Edna St. Vincent Millay

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails