събота, 13 октомври 2012 г.

Не си променяйте адресът в блогър!

NB! Този пост е писан снощи, когато наистина промених адресът си в блогър и... от висотата на няколкото инфаркта за времето от вчера до днес ви съветвам
НЕ СИ ПРОМЕНЯЙТЕ АДРЕСИТЕ В БЛОГЪР!
Слава Богу процесът се оказа обратим и отново съм си с ketizzpot.blogspot.com:)

E, вече ща не ща... и тук съм нова новеничка...
Първо искам да почерпя всички ви виртуално за началото на моята 32-ра годишнинка... Оказа се, че е трябвало да поставя краят на още нещо в името на това да загърбя неприятните спомени от началото на годината...
Неволно или не промених адресът на блога си... вече адресът ketizzpot.blogspt не съществува. Не зная какво точно направих, но когато се опитах да достъпя блогът, който пиша от 2008г и не успях щях да получа разрив... сериозно!
В последствие се оказа, че за да прочетете всичко, което съм писала през това време вече трябва да изпишете www.dvergen.blogspot.com
Изключително много се надявам това да не породи някакви проблеми в намирането ми онлайн. След като се уверих, че информацията и всичките ми споделени случки и спомени са си тук май вече се радвам на тази промяна. Сигурна съм, че се е случила за добро и всичко ще е наред:)
Е, не мога и да не споделя разни натворености тази седмица, затова...
Ето това са новите рафтчета:
Тази седмица получихме и четири нови пачуърк десена, но техни снимки можете да видите на фейсбук страницата ни, както и на www.dvergen.com




Ето зимното работно време на Дверген -
Понеделник-Събота - 11-19ч.
Почивен ден - Неделя (разбира се ще се работи когато имаме работилнички и в неделя:))


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails