понеделник, 1 октомври 2012 г.

Пачуърк, куилт и тикви:)

Беше луда, луда седмица!
От къде ли да започна...
Още във вторник предизвиках себе си с 4 работилнички през 2 часа,


две деца (които умират да магазинерстват) и... един нов обитател (нима сте се съмнявали в мен:)))) Така де, най-сетне открих как точно да стопанисвам и излагам джаджите

Сега се оказа, че имам недостиг на джаджи и смятам в следващият сезон да предприема много сериозни мерки за разнообразяването на асортимента:)

А това е един много, много, много специален джобарник. Специален го прави разбира се човекът, който го поръча... и преди да се притесните, че не е достатъчно шарен ще ви успокоя... За човекът, който ще притежава джобарника ще бъде сътворено истинско стихотворение. Това стихотворение ще бъде извезано копченце по копченце на основата му... И... да добавя:) Блокът, който всъщност е основният джоб се казва "Приятелска звезда"... Да, определено това е един от най-приятелските подаръци:)
Великолепно е да осъществявам идеите на хората!


Ето и едно повече от предизвикателство от първата ми Дверген клиентка. Да, наистина! Когато отворих Дверген първото ми продадено нещо беше ВАУЧЕР ЗА КУИЛТ ЗА СПАЛНЯ. Куилтът щеше да бъде подарък за 30тата годишнина на сестрата на клиентката ми. Е, седем месеца по-късно сестрата се появи:) Избра си мнооооого яка комбинация от платчета и каза паролата "искам да е много шарено":)))))))) какво повече да иска човек от живота:)))))) излишно е да ви казвам с какво удоволствие ших! Представяте ли си! Ших раета, карета и разни подобни!!! Велико стана:) Сега предстои куилт, който също ще е доста интересен експеримент... Само дано ми доставят вата скоро, защото нещо започна бързо, бързо да ми свършва... за първи път откакто се помня останах без вата:)


А ето това пък са моите си десертчета... случиха се отново във вторник... дълго спорих с Еконтци, че нямам пратка, а само наложен платеж, но в крайна сметка те се оказаха прави:) Просто не мога да ви опиша колко се изкефих... Мила Мария, БЛАГОДАРЯ!


Това е другият ми предрожденски подарък, който... просто дойде:) в същият ден, в който получих вкусната изненада... Появи се моята нова прекрасна комшийка по магазин:)))) Сега вече съм обречена, защото мацката освен, че е много готина ще продава мой тип дрешки:))


И разбира се... есееееен!
Толкова време се каня да ги ушия тези тикви и най-сетне сколасах... Забавлението определено беше съвсем гарантирано и съм супер хепи от крайният резултат:)



Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails