понеделник, 19 април 2010 г.

Пелени юзър менюъл II


Както обещах в Пелени юзър менюъл предлагам продължението - а именно директните ми наблюдения от марките. Вече колетчето, което си купих, очаквах и получих с такава радост е на път да се изплати... Ивче е изключително редовна в употребяването на белите пеленки, все пак обаче има няколко НО-та, които аз не съобразих. Голямата реклама, която се прави на Mother ease e... защото за тях се харчат много повече, отколкото биха изхарчили майчетата за едни AIO (all in one) - всичко в едно (подложка, гащички и непромокаеми гащички), one size пеленка. Плюсът на Mother ease е, че издържат мноооого дълго сухи - Ивче си е спала и цяла нощ с тях. Минусът им е, че се сглобяват от много части и определено не стават за новородено - освен ако не искате от детето ви да се вижда само пелената... Доста по-трудно и времеемко е премахването на петната от тях, в сравнение с AIO пелените. Аз реших да опитам и с FuzzyBunz, които се оказаха доста по-удачен вариант за мен - доста по-лесни за слагане, удобни, красиви, лесно се махат петната от тях, съхнат бързо и разбира се издържат сухи колкото и обикновен еднократен памперс. НО-то при тях е, че струват 30-33лв. за пелена с две подложки, а аз не мога да си представя да пускам пералня за 5 пеленки, съответно щеше отново да ми струва доста да направя комплект, който да ми върши работа... и така се стигна до... регистрацията ми в Хамериканската бг-мамма - diaper swappers:) голямо четене падна там и в крайна сметка намерих пеленки, които да са алтернатива на Fuzzy Bunz без да бъркат толкова дълбоко в джоба - Sunbaby 45 долара плюс 20 долара шипинг за 10 броя... Голямото чакане продължи месец, но... си заслужаваше - прекрасни са... Mother ease ползвам нощем, когато искам да съм 100% сигурна, може би ще ги ползвам по-сериозно когато Ивче порастне, защото са много удобни за практикуване и на ЕБХ, но през цялото останало време сме си с AIO пеленките...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails