неделя, 2 май 2010 г.

Слинг

NB! Моля ви, ако искате да коментирате направете го директно в блога ми, а не във facebook, защото предпочитам да си пазя коментарите ви на моето си място - много им се радвам... Благодаря!


Историята на този ни слинг е отново много романтична...
Когато Ивче се роди и цялото ми внимание, време и енергия беше насочено към нея, а Ева получаваше само "Не пипай бебето, не толкова близо, пази тишина" и пр. реших, че е крайно време да отделя време само за нас двенките. Зарязахме тата с новороденото и с фръцливи движения тръгнахме на разходка. Къде, къде... естествено озовахме се в шивашкия магазин на Графа... и... какво, какво хайде плат за слинг ще избираме. Естествено Ева хареса плата, но докато траеше разглеждането на останалите опции Ева забавляваше продавачката с... "Татковците трябва да си стоят вкъщи, майките ходят на работа, татковците гледат мачове, децата гледат Том и Джери, майките гледат новините", пя, рецитира... При което милата жена (която ми е продавала платове и вата през всички мои моменти на метаморфоза) заключи, че сме готови за "Кой е по-по-най-" и така весели си тръгнахме. По пътя си говорихме, гушкахме, държахме за ръце... не бяхме го правили от толкова месеци. Както и да е, а сега за слинга:)
Предишният ми слинг също беше много готин - още си го пазя - него направих от много весел кариран плат, като първо беше със халки, но в последствие реших, че халките повече ми пречат, отколкото помагат и го заших като шал - доста се поноси Ева в него, имаше даже и джобче, в което бях успяла да си забравя ключа и да го намеря в деня, в който сменихме вратата:)
Този път исках да си направя слинг шал. Плата, който си избрахме беше много тъничък и мек памук на прекрасни цветя взехме 5м., но в последствие се оказа, че за моите скромни размери 4м. са напълно достатъчни. Ушихме шала, но...естествено на моята персона нещо й липсваше - нали все правя нещата по мой си начин... затова още на другия ден си купих закопчалка... Много по-удобно ми е и смятам, че не нарушава здравината на връзването. А от плата, който виси след закопчалката се получи прекрасна торбичка. С нея той става мноооого компактен и е винаги с нас. Получи се повече от прекрасно. Мисля да си го патентовам и да си го кръстя Zlingy (Злинги)- не питайте каква е тази моя мания по буквичката Z - и аз не знам... Аааааа пропуснах да отбележа, че със Злинги се кърмихме абсолютно безпроблемно ПРАВИ докато мама разглеждаше асортимента в Jumbo:)

Ето и резултата в снимки...




3 коментара:

  1. Честит ви Злинги :-)))Уших си миналата седмица с халки слинг 2 метра плат-в кенгурото ми тежеше много и на крачетата и ставаха червени ленти не питай за моя гръб.Сега водим бати на градина без проблем.А относно ЗЗЗЗ-то то има вибрация 8 -пари , а Z-вибрация 7-духовност ,преподаване.Ако искаш повече парички употребявай в надписи или етикетчета с твои неща кирилица зззз

    ОтговорИзтриване
  2. За пореден път ме заинтригуваш и радваш с нещата, които знаеш... БЛАГОДАРЯ! Това наистина обяснява Z-то, което ми се е загнездило перманентно в блога...

    ОтговорИзтриване
  3. Ama strahotno e!!! Tova kak si uspiala da ushiesh, talant! Cvetencata sa veselki.
    Mnogo si se razhubavila sled vtoroto bebe, napravo greesh :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails