неделя, 9 май 2010 г.

Taxi Quilt


Този проект беше замислен да е с овце, но... се получи Taxi Quilt:) Много, много му се кефя. Най-якото е, че даже като го показах на мъж ми за мнение вместо обичайното "Защо питаш мен - какво разбирам аз от тези неща" получих усмивка и поощрение:))) а още по-якото е, че когато сложих нещата на бебешорското креватче да ги снимам и сложих и Ивче за модел тя ревеше, но като се огледа и като видя обиколника забрави, че реве и 10 минути гука на слънчицата и колите...
Това означава, че нощес започвам обиколник с патенца, цветенца и слънчица за моето си слънчице... ОБОЖАВАМ АПЛИКАЦИИТЕ!

3 коментара:

  1. Невероятно, създала си на малката бонбона един райски кът, пълен със спокойствие и интерес.
    от Нели

    ОтговорИзтриване
  2. Може ли да си поръчам покривало за леглото на детето ми с апликации?
    Много ми харесва,много!

    Дес

    ОтговорИзтриване
  3. Нели, много ти благодаря!
    Дес, разбира се, че може... само ме намери в скайп - ketinik (Кети Константинова-Димитрова), за да ме запознаеш с госпожицата, за да стане прекрасно и специално... и да можем да го измислим заедно...

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails