петък, 20 юли 2012 г.

Предизвикателството Ноа и Хая и детските арт работилнички

Преди два месеца - почти в самото начало на Дверген в магазина влезе една много симпатична дама. Поинтересува се от шалтетата и какво бих могла да измисля за близначета. Казах й различни варианти и по мое мнение си излезе доволна. Писах си идеята в списъка, защото си заслужава шалтошиещ човек като мен да измисли разни варианти за близначета от различни полове - сходни и все пак различни:)
Дамата не дойде... до онзи ден:)и то... вечерта около 8:) Припомни ми от къде ми се струва позната и се впечатлих, че все пак наистина дойде. Заизбирахме десени и съчетания. Това честно казано е любиииимият ми момент. После дойде и изненадата - трябваха й за събота!!!
Мисията - две шалтета
Срок - два дни
Излишно е да казвам, че моделът трябваше да е максимално опростен и все пак като за перфекционист, какъвто се оказа дамата:)
Много, много обичам подобни предизвикателства. Когато ме попита ще успея ли знаех какво ме чака... няколко безсънни нощи. И все пак... вярвам, че мога да постигна всичко, каквото си наумя и... естествено се заех с предизвикателството веднага.
През цялото време ших със съзнанието, че шия за две мънички, мънички бонбончета, които са родени по-рано от термина и са се борили здраво, за да тържествуват на погачата си тази събота. Много беше вълнуващо, честно!
Това категорично е един от любимите ми проекти, един от върховете, които изкачих и... поредното доказателство, че наистина мога да постигна всичко, което реша, че искам:)
Ето и малко снимков материал:)






Тази седмица се случи още нещо вълнуващо...

Това са дечицата от последната от една цялолятна серия детски работилнички, които имах удоволствието да водя. Имах огромен късмет и щастие да се запозная лично с Албена, която познавах до сега само виртуално и заедно да забавляваме момичетата... Правихме какво ли не и си чаках средите с нетърпение. Мъчно ми беше да им кажа чао за тази година... но... другото лято пак:)
Прекрасни, прекрасни деца!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails