неделя, 22 януари 2017 г.

НЕделни плетеници

Нали знаете колко обичам да не спазвам традиции, правила, общоутвърдености... за друго щях да пиша днес, но някак докато медитирах върху заглавието осъзнах как реално НЕделята ми е най-делният ден. Така де, то не е чистене, то не е готвене, то не е... плетене.
Много, много, много се зарибих по темата плетки и вярна на себе си имам една започната на две куки, една на една кука и разбира се една на стан:). Как да е иначе, когато две от коледните ми чудеса бяха две уникални и супер написани книжки - Crochet и Knitting. Ваканцията мина под девиза "нов ден - нова плетка!" Е няма такова щастие! Единственият проблем е, че макар вече в доста по-скромни граници все още си позволявам и се изкушавам да се преработвам, което води до болезнени ситуации... но... удоволствието си заслужава:)
Апогеят на моите плетачески дръзновения беше тази събота, когато на детската работилничка научих малките да правят синджир бод и после от заработеното си спретнахме шнолки и брошчици. Много ми беше мило, защото си спомням как баба някога ме учи да плета и после ми се радваше на дръзките експерименти с прежда:)
Сега отиваме на неделен детски рожден ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails