петък, 4 декември 2009 г.

рррррр...римски щори

Бих искала да започна този пост с големи благодарности на Вили, която си направи труда да ми пише във форума, където бях споменала, че обмислям правенето на такива щори и много, много, много ми помогна в самата система за правене. Благодаря!
Тя ми сподели този линк, където супер ясно е показано колко е лесно.
Като съм започнала да благодаря... да не пропусна и моите мили съседи, които ми докараха нервна криза, заради която не можах да мигна цяла нощ и съответно имах цяла нощ на разположение да ги ушия.

Като материали използвах
лен- купих 6 метра, но се оказа гигантско количество, та... следващият ми пач проджект вече е в главата ми и... е от лен:)
пластмасовите пръчки от една сглобяема къщичка, която купихме на Ева, но много не обичам, защото когато я сглобим заема всичкото място в детската
кукички за закачане на перде
пластмасови кръгчета
канап
лента, на която се закачват кукичките

Всъщност щората ми виси от корниза, но хич не ме бива с триона, пък и от филмчето не разбрах на какво точно залепи летвичката мацката и затова този вариант ми беше по-удобен. Ето и разказа в картинки (въпреки, че гладя непрекъснато когато кръпкосвам) по принцип мразя гладенето, затова сега си се радвам на щорите и чакам да се изгладят от самосебе си (от висенето):)

Като забележка бих посочила когато определяте къде да направите тегелчетата, в които после да вкарате летвичките, разположете ги така, че когато се нагънат след това да са симетрични - първо по-малката гънка, след това една, която се подава под нея... да не се натрупват една върху друга...

А ето и разказа в картинки:















1 коментар:

  1. Tova mi e luibimiat tip shtori(i vobshte zatamniavane, predpochitam gi pred perdeta v povecheto sluchai), v nas sam s takiva i mnoogo gi obicham. Ama na kogo da mu hrumne, che s malko rachnost moje chovek da si narpavi unikalni, kakvito niama da ima nikoi dr. Mnogo sa iaki, super :)))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails