събота, 28 февруари 2009 г.

Ябълков оцет

От няколко дни ме е осенила идеята за "ябълков оцет". Не зная защо точно ми хрумна да изследвам точно него - може би от всичко прочетено на чичко Малахов и чичко Брег нещо се е промъкнало в подсъзнанието ми и сега напира да изплува и да бъде приложено. Иначе конкретно за оцета не съм чела книги - зная, че Пол Брег е посветил на него доста творчество и това ми е достатъчно да започна search:) Ето какво намирам из нета освен многото теми, в които се разисква отслабването с ябълков оцет.

Напоследък ябълковият оцет се радва на повишен интерес. Немалка роля изигра и появяването на различни книги като “Чудото на гладуването” от Пол Брег, в които ябълковия оцет се рекламира като лечебно средство за едва ли не всички болести. В ябълковия оцет се откриват всички лечебни вещества на ябълковия плод, който народната медицина високо цени и препоръчва. Ябълковият оцет съдържа 93 различни съставки, които стимулират жизнените функции на организма. Той съдържа ензими и 20 особено важни минерални вещества и микроелементи. Жизненоважните минерали в състава на ябълковия оцет са: калий, натрий, магнезий, фосфор, хлор, сяра, мед, желязо, силиций, флуор, витамините: С, Е, А, В1, В2, В6, бета-каротин, рутин (витамин Р).Ябълковият оцет има съвсем осезаем ефект за намаляване на наднорменото тегло, прочиства клетките и освобождава организма от натрупаните отрови, облекчава главоболието и мигрената и е чудесно лечебно средство при възпалено гърло (унищожава вирусите), предпазва от образуване на камъни в бъбреците и инфекции на пикочния мехур, унищожава бактериите в храносмилателния канал. Ябълковият оцет изгаря мазнините. Подготвяйте сутрин следната напитка (изпива се на гладен стомах): към 200-250 мл вода се прибавят 1-3 с.л. натурален ябълков оцет и се разбъркват с 1-2 ч.л. мед. Ябълковият оцет спомага за отнемането от местните клетки на мазнини, от които организмът се нуждае за произвеждане на енергия. Така той съдейства за използването им по предназначение, вместо отлагането им като мастни натрупвания.

Що се отнася до мен - купих си истински такъв - Aceto di Mele cider Vinegar взех го от магазин Слънце Луна, но на опаковката e споменат http://www.biosviat.com/. Два дни вече го пия и ми действа много добре. Слагам си една супена лъжичка в топлата вода сутрин. Дано наистина ми помогне в борбата с шестте килограма...

Ще си позволя да спомена и няколко рецепти за направа на ябълков оцет, защото това ще е следваща спирка в моето развитие:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails