неделя, 20 септември 2009 г.

Еврика:)

Отдавна се чудя как да продължа този блог.
Главата ми е пълна с идеи за реализиране и споделяне - някои нормални, някои не...
Искаше ми се да пиша за нещо, което ще е полезно на повечко хора и в същото време да мога да следя собственото си развитие по темата. Уви, всичко ми се струваше вече дъвкано, дъвкано... Интересите ми не са много, но определено се оказаха трудни за систематизиране. В един момент мислех дори да посветя писанията си на Sims 3 - единствената компютърна игра, която съм играла в живота си... Но ако го бях направила, то трябваше да е по-скоро блог за недоогледаните грешки и бъг-ове на Симс 3. Толкова много неща не са изчистили създателите преди да я пуснат на пазара, че направо се чудя как не ги е срам да взимат парите на феновете за този боклук. От друга страна се оказа, че в Бг тези, които се наричат "фенове" на играта вместо да си съберат от закуски и да си я купят оригинална, свалят някакви пиратски версии и после се бият в гърдите какви къщи били направили и колко велики играчи са.

Както и да е... голяма съм вече да се ядосвам за такива неща :)

Така... бавно, но славно открих топлата вода:)

Все още (две години след като съм го публикувала) получавам много съобщения, свързани с албумчето ми с пачуърк (тук е мястото да спомена, че моите творби са до снимките на стаята, след това са модели, които съм харесала и се надявам да реализирам скоро). Има много способни творци на това изкуство в бг. Бих искала благодарение на блога да се съберем и да започнем да обменяме информация и... мога само да си мечтая какви красоти ще сътворим заедно...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails