неделя, 20 септември 2009 г.

Къде открих the patch...

Отговорът на този въпрос май е, че той мен откри... преди години имах желание да шия "нещо", но шенето на дрехи никога не ме е привличало. Работа, която не е толкова уникална и най-вече оставя много парчета след завършването си, а аз обичам всичко да се употребява. Случайно попаднах на едно списание и то в момент, в който имах достатъчно време да му обърна внимание и си бях събрала достатъчно парчоци да "започна да шия някой ден". Първите ми опити бяха много забавни, но помня, че бях изумена от това как всичко се употребява и как се създават шедьоври от... кръпки. В главата ми се зараждаха модел след модел... Прекрасно беше. В същото време имах невероятен късмет, защото до мен бяха две дружки, които толкова много ме подкрепяха в начинанието, че нямаше как да не се дозапаля. За това и за много други неща, които са ме научили... БЛАГОДАРЯ...
Най-хубавото в цялата история, обаче е че тази страст не избледнява с времето, а се заражда с нови сили за всяко следващо предизвикателство. Така съм сигурна, че това си е точно моята чаша чай.
Дълго време се лутах и не знаех какво е правилно и какво не, какво ми трябва, за да режа по-лесно парчетата, колко важно е гладенето... Затова и бих искала да споделя опита си тук, сигурна съм, че жените, които ми писаха по повод албумчето ще намерят блога и ще помагат в създаването му, за да и българките да си имаме Quilt TipZ :)
Що се отнася до този блог ще си позволя да пиша нещата на български и на английски, защото аз се учих предимно от английско говорящи източници и ми беше малко сложно докато навляза в термините, а дори и в специалните думички, които те използват в уроците си. А нали това е целта да си направим качествен справочник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails