неделя, 20 септември 2009 г.

За машините и крачетата...

Ох, че тема...
Машините са според възможностите...
Виждала съм уникални неща, направени на крачна машина, виждала съм и изобретения, които само дето не те пляскат през ръцете ако направиш някой тегел, който на тях не им харесва.

Бях харесала наскоро един Husqvarna Viking Designer II Sewing Machine W/Emboidey - красиво и скъпо нещо... и преди да си направите илюзи... не се внасят в България - от ebay доставката само е 700 долара:( та до тук с викинг дизайнера.

Husqvarna Viking Platinum 755 Quilt - красота... тези хора знаят как да си правят презентациите на машините. За тези, които имат възможност и лели, каки, баби, бизнес партньори в белите страни и като се връщат към България са навити да носят едни 15тина килца машинка...

Само за сравнение три денонощия издирвах информация за една Bernina къде ли не - и в официалния сайт... никъде нямаше описания какво може и какво не може... а аз определено не съм спец и не исках кой знае колко подробна информация. В крайна сметка отидох в един магазин, където я предлагаха и ме отказаха:)

Лично аз шия на Brother CS8060 - мъж ми ми я купи... когато си избирах машина гледах, гледах и накрая се предадох. Казах му "Избирай ти, защото имаш късмет с техниката" и... ураааа...миличкия - наложи му се и от това да разбира. Нямам никакви оплаквания. Умна ми е машинката, щом вече толкова години служи безотказно на трактор като мен, значи е много здрава.

Оказа се, обаче, че за целите, които се използва умните хора са измислили няколко крачета, които ги нямаше в комплекта - има едно краченце, което се казва Quilting foot - изглежда като на снимката с него по-лесно се движи върху плата и се притиска ватата и долната част.



Walking foot
Това е джаджа, която придържа конеца и се движи лесно по плата - така че да не мърда.





Има още много измислени улеснения в шиенето, но тези две мисля, че са основните за нашите цели...

Лично аз се влюбих пак в "забранения плод" - ейто това комплектче Distinctive има си всичко, че и малко отгоре, но за "изненада" на всички.... не изпращат до България.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails