неделя, 20 септември 2009 г.

Платовете


Хм даааа...
Тук май ще има спорове. Скъпите пачуърк творения са направени от чист памук с високи изисквания, дори някои боядисват сами платовете... хора всякакви... Домовете или ателиетата, в които се изработват са без цигарен дим и без домашни любимци. Второто условие ме извади от класациите - аз си имам средният пинчер Ани... е, не че има достъп до платовете ми, но все пак... Както и да е. Нещото, което ми допадна още в началото беше идеята, че създаваш от нищо нещо - от неизползваеми парчета плат нещо красиво, полезно, защо пък не изкуство. Имам едно любимо клипче от "обучителните" където една много хипи мацка си прави семейно пач одеало. За целта събира какви ли не парчета плат - от любими бебешки дрешки на децата, от панталоните на таткото, от нейна блузка и се получава наистина спомен.
Това ме подсеща за одеалцето на Ева - като краен кант сложих парчета от най-любимата ми пижамка, която отдааааавна си беше изпяла песента, но все сърце не ми даваше да "засиля". Сега като я гледам спяща завита с одеалцето и гледам канта съм толкова щастлива... сигурна съм, че сънува прекрасни неща:)
Та така... за мен patch си означава кръпка и не смятам, че трябва да се ограничавам в някакъв определен вид плат, стига да си отиват и все пак да могат да се въведат в някаква форма.

1 коментар:

  1. Това е истинския пачуърк - каквото ти е на сърце.
    Ще се зачитам често тук! :)
    PS Иначе поддържам идеята без дим и животни когато е за клиенти, но иначе така или иначе пинчера ще си обича творбите ти :) или пък на клинетите няма да им е проблем.

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails